Reklamace zboží
U nás je reklamace bez stresu – i když ji téměř nikdy nepotřebujete.
Věříme svým produktům na sto procent – a to nejen proto, že je osobně testujeme, ale i díky zpětné vazbě od stovek spokojených zákazníků. Reklamace u nás téměř neřešíme. Ale kdyby přece jen něco nebylo v pořádku, nemusíte se bát – vyřešíme to rychle, jednoduše a s respektem.


Jak reklamaci vyřešit snadno a hladce:
- Stáhněte a vyplňte náš jednoduchý formulář – můžete jej vyplnit elektronicky nebo vytisknout a vyplnit ručně.
Stáhnout PDF formulář - Připojte fakturu nebo jiný doklad o nákupu.
- Zabalte kompletní výrobek včetně originálního obalu, a to bezpečně, aby se po cestě nepoškodil.
- Zašlete zboží na naši adresu:
BESTANGLER s.r.o.
Na Pobřeží 67
280 02 Kolín
Česká republika
E-mail: shop@bestangler.com
Tel: +420 725 723 721
Zásilku odešlete dopravcem dle vlastního výběru nebo ji můžete přinést osobně. (Dobírky nepřijímáme.)
Co se bude dít dál?
Jakmile zásilku obdržíme, ozveme se vám – a do reklamace se pustíme ihned. Vyřízení trvá zpravidla pár dní, většinu reklamací stíháme mnohem rychleji než v zákonné lhůtě 30 dnů. Pokud je reklamace uznaná výrobcem či dovozcem, zašleme vám opravené zboží, nový kus nebo vrátíme peníze na váš účet.
Reklamace není komplikace – je to příležitost ukázat, že nám na vás záleží.
Chcete zboží vrátit nebo vyměnit? Podrobné informace najdete na stránce Vrácení a výměna zboží.
Máte dotaz nebo si nejste jistí postupem? Napište nebo zavolejte – rádi vám pomůžeme.